30 Temmuz 2014

En Güzel Hediye, İsmime İmzalı İlk Yemek Kitabı...



2007 yılında blogu açarken hiç düşünmedim binlerce izleyici gelip okuyacak, tarifleri yapacak, çok candan arkadaşların olacak ve bir gün Osmanlı ve Ortadoğu mutfakları uzerine uzman Yunus Emre Akkordan, yemek ustası ve yemek kitabı yazarı Çiğdem Seferoglundan imzalı bir kitap alacaksın deselerdi inanır mıydım ki..İnanmazdım..
Çocuğum kadar sevip bağlandığım blogun bu kadar tatlı izleyiciye ulaşması benim en güzel  hayalimdi onu biliyorum..
Mutfağa koşup daha yeni lezzetleri yapmama, günlerce yüzümden eksik olmayan gülümsemelere sebep olan öyle güzel yorumlar aldım ki bu güne kadar. Herkese sonsuz teşekkür ederim....

Kitabı İstanbul`da Ayşe arkadaşın adresine gönderilmesini  rica etmiştim. Elime ulaşmasına10 gün kaldi ama meraktan gözüme uyku girmezdi benim.. Ayşe`den kitabın fotosunu çekip göndermesini istemiştim..
Sag olsun Ayşe cim ve  teknoloji beni ilk güzel hediyeme ulaştırmıştı :))
Çok ama çok mutlu oldum.. Sonsuz teşekkürler böyle güzel hediye için..

Bu güzel hediyeyi ben de manen, blogumu bazen gülümseyerek, bazen ğglayarak okuyan anneme, babama, bir kere bile açıp okuma merakı olmasa da blogu açmamda çok  yardımcı olan eşime, mutfakta bu lezzetleri yaparken, tarifleri bloga yazarken beni üzmeyen dünya tatlısı iki evladıma, kardeşlerime, akrabalarım, blogun okurlarına hediye edip teşekkür ediyorum..
İyi ki varsınız hayatımda.. Ve ben iyi ki burdayım.. Yine de Allahın izniyle inşallah bıkmadan,usanmadan, severek buradayım sağlığım elverdiği sürece..
Sevgiler....!



2 yorum:

Teşekkürler yorum yazdığınız için .. Beni çook mutlu ettiniz. :)

✿Mutfak Dili ✿ © Ocak-2015. Destek-Blogger

Blog design-Tasarım-GÜL TASARİM